niedziela, 4 października 2015

                                   

                   #6 You're finer than some wine


Hejka! Przychodzę dzisiaj do was z ulubieńcami września. Tak jak pisałam w moim pierwszym poście, chciałabym pod koniec każdego miesiąca pisać tego typu notkę. Ulubieńcy są z każdej możliwej kategorii i trochę ich jest, więc zaczynamy.


1) Kosmetyki
Nie ma ich tutaj zbyt wiele, głownie ze względu na to, że jeśli chodzi o makijaż to praktycznie go teraz nie robię. Do szkoły nie chce mi się malować i większy makijaż robię zazwyczaj tylko w weekendy .
Pierwszą rzeczą, którą chce wam polecić jest puder z NYXA. Dość długo zastanawiałem się czy wybrać właśnie ten, ale musze przyznać, iż jest wart swojej ceny. Świetnie matuje i wtapia się w kolor skóry.

Kolejną rzeczą jest żel antybakteryjny z bath&body works. Bardzo lubię te żele i zawsze lubię mieć jeden przy sobie, natomiast żaden z dotychczasowych, które używałam nie miał tak pięknego zapachu jak ten. Długo się utrzymuje i bardzo przydaje się w miejscach publicznych, w których zazwyczaj brakuje mydła.

2)Książki
Jeśli chodzi o książki to w tym miesiącu mogę wam polecić tylko jedną. Zaczęła się szkoła i nie za bardzo miałam czas na czytanie, natomiast „Sekret Julii” mnie oczarował. Jest to 2 część serii „Dotyku Julii”. Książka opowiada o dziewczynie, która swoim dotykiem potrafi zabić. Nienawidzi siebie przez ten „dar” i najchętniej zniknęłaby z powierzchni ziemi, ale nagle pojawia się ktoś, kto sprawia, że chce jej się żyć. Więcej wam nie powiem. Mam nadzieję, że sami sięgniecie po tę serie, a obiecuje wam, że warto

3) Filmy
We wrześniu zupełnie jak nie ja oglądnęłam chyba tylko jeden film i sama się sobie dziwię. Film, za którego oglądanie się zabrałam to „Na pewno, być może”. Tak naprawdę nie jest to najlepsze na świecie kino. Film nie składnia do żadnych refleksji i nie jest niczym specjalnym. Kojarzy mi się z takimi sobotnimi wieczorami przy kubku dobrej herbaty. Przyjemnie mi się oglądało.

4) Jedzenie i picie
W tym miesiącu nie było rzeczy, które jadłabym nałogowo, ani takich, które specjalnie by mi zasmakowały, więc jeśli chodzi o jedzenie to niestety nie mam wam czego polecić. Ale nie myślcie, że zostawię ten punkt bez niczego. Zawsze razem z jesienią zaczyna się mój sezon na herbatki. Moją ulubioną we wrześniu stał się lipton o smaku mango i brzoskwini.



 5) Świeczki
Tutaj nie pokaże wam poszczególnych marek czy zapachów. Po prostu świeczki! Kocham wszystkie, niezależnie od zapachu czy wielkości. Nie da się przetrwać jesieni bez świeczek, takie jest moje zdanie ;)



6) Ostatnim, lecz jakże ważnym punktem na liście ulubieńców jest muzyka. We wrześniu słuchałam wszystkiego po trochę, ale podlinkuje wam te najlepsze z najlepszych.





To by było na tyle. Zaczyna się jedna z moich ulubionych pór roku więc szykuje się dużo ciekawych postów! Dziękuje, że poświęciliście swój czas xx
P.S Jestem wdzięczna za każdy komentarz i obserwacje, to wiele dla mnie znaczy i bardzo motywuje x
-Marta xx


snap- opsmybella
tumblr- coolgirlsneverdance

ig- opsmybella

7 komentarzy:

  1. Świetni ulubiency. Muszę koniecznie przeczytac te książkę, bo juz kiedyś o niej slyszalam. Film dodaję do swojego must have!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy wybrałaś, ja ostatnio nagrałam podoby filmik jak masz ochotę zobaczyć to zapraszam ;) https://www.youtube.com/watch?v=IZOGFn0kUSU Obserwuję ;)

    bajeerancko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka Seleny Gomez już od jakiegoś czasu nie może wypaść mi z głowy! :D A herbatka to must have na jesienne wieczory :D

    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny post :)
    http://deeemem98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dwie pierwsze piosenki to moje ulubione! Ja teraz też prawie nie nakładam makijażu. ☺

    Zapraszam do mnie. Będzie miło jeżeli zostawisz po sobie ślad! ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta piosenka Seleny jest cudowna ♥
    Mam w planach przeczytać "Dotyk Julii", więc na "Sekret Julii" też się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń